Bulgaristan Üniversiteleri

by YURTDIŞI EĞİTİM

malta dil okullari egitim

Bulgaristan üniversiteleri için en çok tercih edilen ülkelerden bir tanesi olan Bulgaristan ülkemizden ve dünyanın birçok yerinden öğrenci talebi almaktadır. Ülke de çok sayı da yabancı öğrenci bulunmakta ve bu sayı her geçen sene daha da artmaktadır. Ülke de ki eğitim şartlarının iyi olmasından dolayı ve ülkede yaşam standartlarının yüksek olmasından dolayı kazandığı ilgiyi hiç kaybetmez.

Bulgaristan üniversiteleri ücretleri diğer ülkeler ile kıyaslandığın da çok daha makul ücretlere kaliteli eğitim imkânı sunmaktadır. Kayıt ücretleri uygun olduğu gibi yurtdışından gelen öğrencilerin konaklama ücretleri de uygun fiyatlıdır. Ücretler zaman içerisin de değişiklik göstermekte bu neden ile internet üzerin de yazan rakamlara inanmak yerine yurt genelin de bulunan Anadolu yurtdışı eğitim danışmanlığı ofislerinden Bulgaristan da eğitim ile ilgili her türlü konu da en güncel ve doğru bilgiyi alabilirisiniz.

Bulgaristan üniversiteleri kayıt şartları;

Ülkemizde bulunan eğitim sistemi nedeni ile üniversite eğitimi almak isteyen öğrenciler zorlu sınav şartlarına tabi tutulmaktadır. Ve bu zorlu sınav koşullarından sonra da istedikleri bölüm ve üniversite de birçok öğrenci istediği eğitimi alamamakta. Öğrenciler için büyük bir zorluk olan bu sistem Bulgaristan eğitim sistemin de yoktur. Bulgaristan da üniversite eğitimi almak isteyen 12 yıllık eğitimini tamamlamış lise diplomasına sahip herkes bölüm sınırlaması olmadan istediği bölüm de eğitim alabilmekte.

Bulgaristan da eğitim dili genel de Bulgarcadır ancak bazı üniversite ve bölümlerde İngilizce dilin de eğitim verilmektedir. Bulgarca dilin de eğitim alacaklar için Bulgaristan da eğitim kayıt şartı ilk etapta kendini anlatabilecek kadar Bulgarca dili bilmeleri istenir. Her iki dil de eğitimde de hazırlık sınıfı bulunmaktadır. Üniversite eğitimine hazırlayan bu hazırlık sınıfları sayesin de eğitim de aksama yaşanmaz.

Bulgaristan üniversiteleri kayıt şartları genel anlamda bu şekil de. Bulgaristan da eğitim kayıt tarihleri, şartları ve ücretleri gibi konular da ayrıntılı bilgi sahibi olabilmek için vakit kaybetmeden yurt genelin de bulunan Anadolu yurtdışı eğitim danışmanlığı ofislerine gelerek eğitim uzmanlarından güncel bilgileri alabilirsiniz.